9. juli 2011

barnedåb

Jeg blev bedt om at lave indbydelserne til min niece Victorias barnedåb. De første 5 var sjove at lave, de sidste 12 trak tænder ud. Men nu ved jeg at jeg ikke egner mig til masseproduktion. Og nej det er ikke dine øjne den er gal med, navn og adresse på kuverten er sløret :)


Indvendigt er der nederst en lille lomme med plads til ønskesedlen. Men den var åbenbart for godt gemt, nogle af de indbudte måtte spørge om vej for at finde den :)



Til samme lejlighed lavede jeg også en menu til at stå på buffeten. Den lille trekant der stikker ud er en del af fodden, der skulle sørge for at den kan stå selv.







Desuden var der matchende små skilte til de mange mini-muffins til kaffen.



1 kommentar:

  1. Wouw hvor ser det bare flot ud. Lige mine farver.....

    SvarSlet

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.