9. juli 2011

Fødselsdage

Her er en række fødselsdagskort. Det første var til min svigermor og mit aller første forsøg med mine nye copic tusher. Dem ææælsker jeg iøvrigt :). Stemplet er nu også ret nuttet. Det ses ikke på billedet men blomstens hoved sidder på en klisterpude.


Da min niece Ida-Sophie fyldte hele 2 år, lavede jeg et kort med hendes yndling på. Jeg fandt bare et billede på nettet, printede og klippede så jeg havde en skabelon til de forskellige dele. Jeg synes ikke det var nødvendigt med en hel masse mere. Ida-Sophie kan jo ikke læse endnu og enkelt er nogen gange bedre :)



Til vores gode ven Karstens fødselsdag lavede jeg dette kort. Det er endnu en Silhouette skabelon jeg har modificeret en del til mit formål. Det er jo sjældent vi ser hans kønne ansigt uden der er et kamera foran det og den slags kan man jo ikke undlade at kommentere :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.