9. juli 2011

Victorias babybog

Dette var mit første større projekt (altså større end et kort eller LO) og jeg hyggede mig gevaldigt med det. Det var meningen at bogen skulle være færdig da min nye niece ankom, men hun måtte vente 14 dage. Skabelonen er en af Silhouettes.

Forsiden.

Første side var af gode grunde den eneste jeg allerede havde et billede til. Victorias aller første foto :)


Anden side hvor Victoras første dag i verden skal dokumenters.


Her er plads til et billede fra dåben.


Og så Victoras 1 års fødselsdag. Der er med vilje masser af plads på de modstående sider så hendes forældre kan tilføje det de nu føler for.

Bagsiden.

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det bare sødt. Mon ikke forældrene er blevet glade.....

    SvarSlet
  2. Hola Rebeca me encanta este mini album, un saludo Magdalena
    detalleshechosamanomagda.blogspot.com

    SvarSlet

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.