23. marts 2013

Svigermors fødselsdag



Ja det er godt nok længe siden jeg har blogget noget men det betyder ikke at jeg ikke har fået scrappet lidt til husbehov. Jeg håber lidt jeg kan få lagt det op jeg har lavet det sidste års tid, men nu må vi se :) Jeg starter ihvertfald med det kort jeg har lavet til svigermors fødselsdag. Hun skulle have et Moreltræ men foråret har ladet vente på sig så de er ikke i planteskolerne endnu, så hun fik i stedet et "gavekort". Hun blev SUPER glad for kortet, hvilket var helt vildt heldigt for det viser sig at hun allerede har et Moreltræ og faktisk ikke ønsker sig et mere. Jeg har åbenbart misforstået en samtale vi havde for et par år tilbage :D Ja sådan kan det gå!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.