7. april 2013

Værtindegave

Her er en after eight dispenser, jeg lavede som værtindegave. Jeg endte med ikke at kunne deltage i den begivenhed den skulle bruges til, så jeg besluttede at sende den med posten. Og som sædvalig kom jeg først i tanke om at tage billeder da den faktisk var pakket ned og jeg havde den med på arbejde for at sende den med posten. Derfor den lidt mystiske baggrund. Og fordi jeg havde den med på arbejde endte jeg med at lave 4 mere på bestilling til en kollega.




Hvis man skulle undre sig over den lille flap hvor der står hiv på, så er det fordi jeg måtte lukke åbningen under transport i posten, så den gode chokolade ikke stak af undervejs :)
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Superflot æske/dispenser du har lavet. Og lidt svær at sende.
    Det var måske slet ikke så dum en ide at tage tingene med på arbejde. Det er jo fin reklame....hihi.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Kanon flot æske. Skønne farver og after eight går altis rent hjem.

    SvarSlet
  3. Smuk og lækker værtindegave!

    SvarSlet
  4. Super smuk æske i noget skønt papir.
    Håber den kom hel frem til modtager ;O)

    SvarSlet
  5. Rigtig fin værtindegave.
    God søndag.

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare sød.. synd du ikke kunne deltage alligevel..

    SvarSlet

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.